Wednesday, March 9, 2011

9.märts

ÜKE.
Kohale jõudsin viimasel minutil. Tegelikult läksin varem, aga kui olin auto ära parkinud, siis tuli meelde, et mul on jopetaskus üks euro. Aga sissepääsuks on vaja kahte... Selle peale muidugi ka ei tulnud, et kelleltki laenata Nii panin uuesti masinale hääled sisse ja sõitsin bussijaama pangaautomaadi juurde. Aga õnneks siiski jõudsin ja tegin soojendusjooksu ajal selle pool ringi tagasi, mis teised ennem alustasid.
Täna oli raske. Jooksuharjutused olid üsna tõsised ja võtsid jalad pehmeks ning siis kui olid tehtud harjutused külgedele ja kõhule, selgus, et tuleb aja peale jooks - 2km. Nii kiiresti kui jõuab. Njah... Kümme ringi ümber saali. Kui ma teist lõpetasin, jooksis esimene noormees minust mööda... ...esimest korda... :) Kui tema lõpetas, oli mul kolm ringi veel. Kuid ma punnitasin tõesti oma parima. Rohkemaks ei oleks ma võimeline olnud. Tulemuseks siis 10:14. Pärast veel staatilised harjutused, väike jahutus-lõdvestusjooks ning venitused. Poolteist tundi läinud linnulennul.

No comments:

Post a Comment