Friday, March 18, 2011

18.märts

Tuul oli tugev. Ülatavalt tugev isegi. Kuid ilm oli imeilus. :) Kevad murrab kohati jõuga sisse.

Saaremaale jõudes ilmnes, et mina olen meie pere ainuke veel terve inimene ning seetõttu käisin üksi jooksmas. Alustasin vastutuult. Ja tundsin, et pulss käis kohati kõrgel. Sellest hoolimata olen kogu jooksu keskmisega siiski väga rahul. Jah, eelmise suve maksimaalsete ja keskmistega võrreldes suht kõrge, kuid maksimaalsest oli ikka ju veel maa ja ilm puudu. Tempo oli kiire. Ja üha kiiremaks läks. Eriti siis kui tagasi keerasin ja tuul tagant lükkama hakkas. :D Tundsin end nagu vasikas kevadel esimest päeva karjamaal. Olemine nii ülev, et väsimus ja veidi rohkem pekslev süda jäid täiesti tähelepanuta. Sest see lihtsalt ei olnud oluline. Oluline oli see, et mul oli niiiiiii tore ja fan ja ma tundsin end väga hästi.
Viis kilomeetrit ja siis veel mõned meetrid peale, et ikka pool tundi täis saada. http://connect.garmin.com/activity/73687424

No comments:

Post a Comment