Monday, April 11, 2011

11.aprill - Vahetevahel juba nagu ujun natuke...

Täna ujumine.
Veidi enne minekut pihtisin mehele, et eks ma lähen küll, aga appike kuidas ei tahaks minna... :S Juba ette tundsin, et hingamisega oli nirusti juba enne trenni. Aga kohale ma siiski läksin.

Soojenduseks 450m. 50m krooli, 50m krooli jalgu, 100m krooli, 50m krooli jalgu, 150m krooli ja 50m krooli jalgu. See viimane 150m krooli oli kole. Aga lõppu jõudsin. Ähkides ja puhkides. Tagantjärgi pole see muidugi oluline - oluline on see, et jõudsin. :)

Siis oleks pidanud olema 600m krooli ja seejärel 600m krooli labade ja puntsuga. Ütlesin nii nagu tundsin - mina seda ära ei uju. Hingamine on lihtsalt niiiii sassis. Ja siis lubas treener mul järjekorra ära vahetada. Et kõigepealt labade ja puntsuga ning siis ilma. Ning et selle teise 600 võin poolitada - 300m + 300m ja vahele paarkümmend sekundit vette-väljahingamist.
Eluvaim tuli kohe tagasi selle lubaduse peale :D sest labadega mulle meeldib ning puntsu muutis asja ju veelgi lihtsamaks. See esimene 600 sai seega üsna lihtsalt ujutud.
Ning seejärel ilma milletagi. 300 sai ujutud. Mõtlesin, et proovin edasi, palju jaksan. 450 sai ujutud - raskeks hakkas minema. See viimane 150m oli ikka väga raske juba. Aga no alguses oli mõte, et 500 vast ikka täis saan. Ja siis, et prooviks 50 veel... Ja siis oli juba ju ainult 50 lõpuni jäänud ja oleks narr olnud katkestada. Ühesõnaga - ma sain selle ujutud! Järjest, nii nagu pidi. Ja olen endaga jube rahul. Ning hirmuskoleväga tänulik treenerile, et ta lubas järjekorra ära vahetada, et hingamine paremini rütmi läheks.

Lõpetuseks veel 150m suplust ja pesema.

Nii pikka maad ei ole ma ühe tunni jooksul vist veel basseinis läbi mulistnudki.

No comments:

Post a Comment