Friday, April 15, 2011

15.aprill - Hullunud märtsijänes

Pealkiri on inspireeritud Mary Poppinsi filmist. :) Aga üldiselt kipub väljas laiutav kevad endalegi kohati sellist "hullunud" tunnet hinge tooma. :D

Ilm on ilus. Mõnda kanti pidi puhub küll veidi tugevam tuul, kui arvata oleks osanud, kuid isegi tuul on täna kevadine.

Panime tirtsuga dressid selga, pakkisime vankri kokku ja läksime jooksma. Heldene aeg - ma olin unustanud, kui raske on minu jaoks vankriga joosta! :S Ega ma tegelikult väga palju joosta jaksanudki. Esimese kilomeetri pidasin terves ulatuses vastu, siis tegin kõndi ja jooksin vaheldumisi. Kolmanda kilomeetri peal oli eriti palju kõndimist, sest põikasime sõjaväekalmistule vaatama, et milline see on. Joosta kalmistul ei sobi, kuid ka kiirkõndi oli seal suht keeruline teha.

Kokkuvõttes olen ma tegelikult täitsa rahul. Viimased paarkümmend sekundit hüppasin vankri ees kohapeal sulghüppeid ja tegin piigale tsirkust, et aega täis saada. Mõnusalt väsinud tunne nirust tempost hoolimata.
45 minutit ja 6,1km. connect.garmin.com/activiyy/79284342

No comments:

Post a Comment