Wednesday, April 13, 2011

13.aprill - Jookseme aja peale

ÜKT.
Täna Audentese spordihallis. Kuna ma ei ole seal varem kunagi käinud, siis uurisin kaarti ja plaanisin varem kohale minna, et tutvuda kohaga. Aga nagu ikka - tahtsime parimat, välja tuli nagu alati. Erinevatel põhjustel jõudsin veidi hiljem kui viimasel minutil ja kui garderoobist jooksuga saali sibasin, jätkasin kohe hooga edasi soojendusjooksu. Seejärel veidi venitusharjutusi, jooksuharjutused ja...

Jooks aja peale.
3km.

Minul muidugi jälle kella ja pulsivööd kaasas ei olnud, seega oli ülesanne veidi keerulisem. Kuid ega tegelikult ei oleks ka kell palju aidanud. Sest kui ülesande püstituses öeldakse: "võistlustempos" (minu täpsustuse peale, et millise võistluse tempos selgus, et ikka nagu 3km võistluse...) ja samaaegselt "pulss umbes 70%..." - no ei ole minu teema - võistlustempo on ikka selline, et pean selle maa lõppu jõudma, aga peale seda olen läbi ka... Aga sellise jooksuga ei hoia ju pulssi... No kuna pulssi määrata ei saanud, siis jooksin igatahes enesetunde ning tempo järgi. Viimasel ringil natuke veel kiirendasin ka, siis tõusis pulss küll mõnusalt. Aeg 15:24. Olin meeldivalt üllatunud, sest tegelikult olin kuu tagasi kahte kilti umbes samas tempos joostes ikka palju rohkem "surnud" peale jooksu.

Siis tulid harjutused kõhule, seljale, kätele ning jalgadele. Paar ringi sõrki ja venitused. Jällegi läks poolteist tundi linnulennul.

No comments:

Post a Comment