Wednesday, April 6, 2011

Siht silme ees

Täna ÜKE.
Maksin ära, sibasin oma tšekiga võtit võtma. Neiu vaatab mulle otsa ja ütleb: "Ainult tüdrukute garderoobis on veel vabu kappe...". Esimese hooga viskasin oma pika blondi patsi üle õla, volksutasin silmi ja ütlesin, et sobib hästi, ma ikka ka nagu naissoost... Seejärel aga selgus, et naistel ja tüdrukutel ametlikult erinevad garderoobid ja ma tavaliselt olen naiste omas käinud. :D

Trenn ise tavapärane. Kõigepealt 10 minutit soojendusjooksu, siis veidi venitusi ja jooksuharjutused. Rahvast oli kuidagi hästi palju täna, seega oli jooksuharjutusteks koha leidmine päris keeruline esialgu. Siis veidi jooksu ning staatiliste harjutuste juurde. Nagu ikka ja siis veidi rohkem ka kui tavaliselt - kõht, selg, küljed, kõhulihased, seljalihased, kätekõverdused...
Mille üle olen uhke - esimest korda tegin ma kõhulihaste harjutusi kaasa ning esimest korda ma suutsin seda, ilma et oleksin varbaid kuhugi alla toppinud... Natuke veel viilisin - selles mõttes, et ei suutnud käsi kuklal hoida, vaid hoidsin ees ning seega aitasid käed kaasa, kuid ikkagi... Poleks uskunud, aga tõesti hakkab tulema vaikselt. Ning kui veel veidi jooksu ja venitused tehtud said, oli trenni algusest tund ja nelikümmend minutit möödas.

Vaikselt hakkavad suvised plaanid jumet võtma. Olen kirjas järvejooksude sarjas ja tahaks lõpuks ometi jõuda niikaugele, et ühe aasta jooksul kõik neli järve läbi (või pigem küll ümber) jooksen. Olen kirjas ka EE tervisejooksu sarjas ja maikuust hakkame kolmapäeviti sibamas käima perega. Ning täna registreerisin end ära maratonile. Natuke kibelen Tristar 33,3 pärast, aga see on ikka niiiiii kallis. Ja ma ei usalda oma ujumist üldse mitte veel 300 meetri jagu.... Ning natuke tahaks osaleda Tartu jooksumaratonil.

No comments:

Post a Comment