Thursday, April 14, 2011

14.aprill - Õhtu basseinis

Kuna laupäeval ujuma minna ei saa, siis tegin eile ÜKE's haledat nägu ja küsisin, kas võin täna teise grupiga koos ujuda. Luba anti. Olin nende pesamunaks täna. Ainuke naisterahvas ja kõige aeglasem ning äpum. :)

Soojenduseks 2*100m. Seda siis nii, et 25m krooli, 25m krooli jalgu, 25m suplust ja 25m krooli jalgu. Vahepeal veidi vette-väljahingamist. Esimene kord krooli jalgu oli ikka täitsa hull. Aga teisel korral avastasin, et kui hingamise ajal ei ürita käsi nii kramplikult ees sirgelt hoida, vaid veidi alla tõmban, siis on täitsa normaalne ja ujutav.

Ning seejärel tunni ülesanne: 5*300m. Esimene kolmsada aeglast krooli (pulss maksimaalselt 22/10s), teine kolmsada puntsuga kiiresti (pulss vähemalt 25), siis jälle kolmsada aeglaselt, kolmsada kiirelt (ilma abivahenditeta) ning viimane kolmsada taaskord rahulikult.
Esimene oli raske (hingamise poolest) kuid sain hakkama. Teine, puntsuga, oli lihtne, kuid korra sain noomida - küünarnukid ei liikunud jälle õigesti. Kolmanda korra ajal olin samuti treeneri tähelepaneliku pilgu all ning paar korda oli paus, et liigutusi korrigeerida. Neljas - kiire kolmsada - oli kõige keerulisem, kuid samas ka kõige naljakam. Nimelt tegi samal rajal olev noormees parasjagu oma rahulikku kolmesadat. Ja ujus minu järel. Pärast naersime, et temal oli mõnus minu "kiiluvees", aga mina panin suurest hirmust ette jääda kogu aeg auru juurde. :D Ning viimase kolmesaja keskel tuli selline mõnus tunne, et nüüd ma isegi jaksaks natuke ujuda... Ilmselge märk sellest, et tunniaeg hakkas läbi saama ja tuli välja ronida.

No comments:

Post a Comment